Automobilka Nissan si vytýčila za úlohu priviesť milión ľudí k elektrickej mobilite a jedno mesto zároveň odmení vylepšením dobíjacej infraštruktúry.

• 100 dní trvajúca kampaň prostredníctvom masívnych digitálnych sociálnych akcií

• Víťazné mesto získa 30 rýchlonabíjacích jednotiek Nissan pre elektromobily, ktoré si bude môcť nainštalovať

• Výzva k akcii: jeden milión ekologicky zmýšľajúcich spotrebiteľov podporí elektromobily tým, že sa zapoja do kampane „The Big Turn On” (Veľké zapnutie).

• Najúspešnejší fanúšik elektromobilov v Európe získa úplne nové vozidlo Nissan LEAF

 

 

Spoločnosť Nissan vyzve mestá po celej Európe, aby prijala elektrickú mobilitu, a zároveň chce povzbudiť jednotlivé komunity k podpore kampane Nissan s názvom „The Big Turn On”. Na oplátku ponúka výhru v podobe 30 rýchlonabíjacích staníc.

 

Rýchlonabíjacie stanice sú súčasťou širšej iniciatívy, v rámci ktorej sa automobilka Nissan snaží získať milión užívateľov na stranu elektromobility, a to len za 100 dní. Ťažiskom kampane „The Big Turn On” je zapojiť verejnosť, ktorá potom bude podporovať jednotlivé mesta v snahe získať od spoločnosti Nissan novú infraštruktúru pre elektromobily.

 

Tieto stanice urýchlia nabíjanie elektromobilov a zlepšia infraštruktúru pre budúcnosť s nulovými emisiami. Rýchlonabíjacie stanice kompatibilné s medzinárodným systémom ChAdeMO umožňuje nabiť prázdnu batériu na 80 % kapacity len za 30 minút. Bežnému typu nabíjacej jednotky to obvykle trvá približne osem hodín.

 

Automobilka Nissan sa tiež snaží vybudovať infraštruktúru, ktorú bude treba, pokiaľ majú elektromobily významne prispieť ku skvalitneniu ovzdušia v centrách miest.

 

Ku koncu roku 2012 Nissan rozdá už viac ako 400 rýchlonabíjacích staníc lokálnym úradom a partnerom s cieľom vytvoriť sieť obsahujúcu tisícky nabíjacích staníc a taktiež vytvoriť sieť diaľnic pre elektromobily, ktoré prepoja európske mestá.

 

Paul Wilcox, senior viceprezident pre predaj a marketing, Nissan Europe, prehlásil: „Automobilka Nissan začala ako prvý výrobca so sériovou výrobou stopercentne elektrického vozidla – modelu Nissan LEAF. Sme si vedomí toho, ako dôležitá je budúcnosť v mene nulových emisií. Doposiaľ sme spoločne s našim aliančným partnerom, spoločnosťou Renault, investovali viac ako 4 miliardy EUR do elektrickej mobility. Nastal čas, aby sme Európu zoznámili so všetkými výhodami, a preukázali, že automobil Nissan LEAF je reálnou alternatívou. Presne to je cieľom kampane „The Big Turn On”.

 

 

Táto kampaň má vyvrátiť aj množstvo mýtov, ktoré panujú v súvislosti s elektromobilmi. Vozidlo Nissan LEAF, víťaz cien Európske a Svetové auto roku 2011, vykazuje 95% spokojnosť zákazníkov a získal päťhviezdičkové hodnotenie organizácie Euro NCAP. Tato iniciatíva má na základe množstva dôkazov preukázať, že elektromobily majú veľmi ekonomickú prevádzku, že Nissan LEAF je neuveriteľne bezpečný a že dojazd medzi nabitiami s prehľadom stačí pre prevažnú väčšinu každodenných jázd. Vozidlo Nissan LEAF je homologované na dojazd 175 km (NEDC), čo zodpovedá viac ako 90 percentám jázd, ktoré európski vodiči uskutočnia počas všedných dní.

 

Účelom kampane je dosiahnuť jeden milión fanúšikov elektromobilov. Tento cieľ chce dosiahnuť kombináciou osvety a priameho oslovenia spotrebiteľom prostredníctvom masívnej digitálnej a sociálnej kampane. Podporu stačí poskytnúť jedným kliknutím – spotrebitelia môžu vyjadriť svoju podporu elektromobilov tým, že kliknú na tlačidlo „Turn on” (zapnúť) na webovej stránke kampane The Big Turn On (http://www.thebigturnon.com/) alebo prostredníctvom sociálnych sietí.

 

Tagged with:
 

Pridaj komentár